Pista di gomma per dumper Ym C80r più venduta (650 * 110 * 88)

Breve descrizione:


  • Prezzo FOB:US $ 0,5 - 9,999 / Pezzu
  • Min.Order Quantità:10 Piece/Pieces
  • Capacità di furnimentu:2000-5000 Piece / Pieces per Month
  • Portu:Shanghai
  • Termini di pagamentu:L/C,T/T
  • Detail di u produttu

    Tags di u produttu

    A nostra ditta insiste in tuttu u longu di a pulitica di qualità di "a qualità di u produttu hè a basa di a sopravvivenza di a cumpagnia;u piacè di u cumpratore puderia esse u puntu di partenza è a fine di una urganizazione;A migliione persistente hè a ricerca eterna di u persunale "più u scopu coerente di "a reputazione prima, u cumpratore prima" per Best-Selling Ym C80r Dumper Rubber Track (650 * 110 * 88), Inseme cù u principiu di "basatu in a fede, u cliente prima". ", accogliamu i cumpratori per chjamà solu o per e-mail per a cooperazione.
    A nostra ditta insiste in tuttu u longu di a pulitica di qualità di "a qualità di u produttu hè a basa di a sopravvivenza di a cumpagnia;u piacè di u cumpratore puderia esse u puntu di partenza è a fine di una urganizazione;A migliione persistente hè a ricerca eterna di u persunale "più u scopu coherente di "a reputazione prima, u cumpratore prima" perChina Rubber Track è C80r, Sì avete qualchì dumanda, per piacè mandateci un email cù e vostre richieste cumplete, andemu à furnisce u Prezzu Competitivu più grossu cù a Super Qualità è u Serviziu Imbattibile di Prima Classe!Pudemu furnisce i prezzi più cumpetitivi è di alta qualità, perchè avemu statu assai più Specialist!Allora ricordate di ùn esitate micca à cuntattateci.

    Specificazione è applicazione

    1231

    Cumu cunfirmà a dimensione di una pista di gomma di rimpiazzamentu:

    Prima, pruvate à vede s'ellu a dimensione hè stampata à l'internu di a pista.
    Se ùn pudete micca truvà a dimensione di a pista di gomma stampata nantu à a pista, per piacè informateci l'infurmazioni di u colpu:

    1. A marca, u mudellu è l'annu di u veiculu
    2. A dimensione di a pista di gomma = Larghezza (E) x Pitch x Number of Links (discrittu quì sottu)
    indice

    Piste di sustituzione durable d'alta prestazione

    • Grande Inventariu - Pudemu uttene e piste di rimpiazzamentu chì avete bisognu, quandu avete bisognu;cusì ùn devi micca preoccupatu di i tempi di inattività mentre aspettate chì i pezzi arrivinonu.
    • Trasportu Veloce o Pick Up - I nostri pezzi di rimpiazzamentu spedinu u stessu ghjornu chì ordine;o se site lucale, pudete piglià u vostru ordine direttamente da noi.
    • Esperti dispunibuli - I nostri membri di a squadra furmati è sperimentati cunnoscenu u vostru
      l'attrezzatura è vi aiuterà à truvà e piste ghjuste.

    45

     

    Imballaggio è spedizione

    L'imballaggi è u trasportu di forniture almacenanu, identificanu è prutegge e merchenzie durante u trasportu.Scatole è cuntenituri prutegge l'articuli è stanu urganizati durante u almacenamentu o u trasportu.Avemu sceltu di aduttà materiali di imballaggio protettivi avanzati per prevene danni à u cuntenutu di u pacchettu durante u trasportu.

    425425

    Informazioni di Cumpagnia

    Sapemu chì prosperemu solu s'ellu pudemu guarantisce u nostru prezzu cumminatu a competitività è a qualità vantaghji à u stessu tempu per High Definition Rubber Track 350 × 100 per Dumper Tracks, Per via di una qualità superiore superiore è di u prezzu di vendita aggressivu, seremu u leader di u mercatu, assicuratevi di ùn aspittà di mette in cuntattu cù noi per telefonu o email, duvete esse intrigatu in quasi tutti i nostri prudutti.

    7827

    79337

    727527

     

    FAQ

    Q1: Chì vantaghji avete?
    A1.Bona qualità.

    A2.Tempu di consegna puntuale.
    Normalmente 3 settimane per u containeru 1X20
    A3.Spedizione liscia.
    Avemu un dipartimentu di spedizioni è spedizioniere espertu, cusì pudemu prumette una consegna più veloce è fà a merchenzie ben prutetta.
    A4.Clienti in tuttu u mondu.
    Esperienza ricca in u cummerciu esteru, avemu clienti in tuttu u mondu.
    A5.Attivu in risposta.
    A nostra squadra risponde à a vostra dumanda in 8 ore di tempu di travagliu.

    Per più dumande è dettagli, pls cuntattateci per email o in linea.

    Q2: Avete azzioni da vende?
    A: Iè, per alcune dimensioni facemu.Ma di solitu u costu di consegna hè in 3 settimane per un containeru 1X20.

     


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi