Attrezzatura Ambientale Gator Track

In l'ultime settimane, a nostra fabbrica hà fattu un grande migliuramentu, postu chì ci sò parechji travagliadori sperimentati.A nostra efficienza di produzzione pò ancu esse estremamente rinfurzata cù i travagliadori sperimentati.

Finu à avà, i nostri prudutti anu una grande migliione è continueremu à cresce.

Comu sapete, parechje fabbriche in Cina sò state chjuse dapoi a stretta pulitica ambientale in questu veranu, e fabbriche senza qualificazione seranu custrette à chjude.

In quantu à sapè, a nostra fabbrica cooperativa per bucket, per via di a stretta pulitica ambientale hè stata temporaneamente chjusa, quandu per ottene certificatu di prutezzione ambientale quandu cuntinuà a produzzione.

Fortunatamente, avemu statu assai preoccupatu per a prutezzione di l'ambiente à u principiu di a creazione di Gator Track.In u ghjugnu, avemu statu in cunfurmità cù i requisiti di prutezzione di l'ambiente.

dipartimenti à stallà l 'attrezzatura di prutezzione di l'ambienti, pumping luntanu è ionize u gas pollutional poi liberà u gasu pulitu.

Comparatu à l'altripista di gommafabbrichi, Gator Track in a circulazione di l'aria è emissioni, etc., anu righjuntu i bisogni di a pulitica di prutezzione ambientale.

L'impurtanza di a prutezzione di l'ambiente ùn pò esse ignorata per l'omu, è attachemu una grande impurtanza à questu aspettu è facemu sforzi, crede chì i nostri sforzi farà a nostra propria cuntribuzione à a prutezzione di l'ambiente.

环境保护 的图像结果

Controlu di qualità

In termini di qualità, avemu ancu una certa garantia. U cuntrollu di qualità principia immediatamente cù l'arrivu di ogni batch di materia prima.

L'analisi chimica è a verificazione assicuranu a prestazione curretta di u materiale.

Cum'è una fabbrica nova marca, avemu tutti l'attrezzi novi per a maiò parte di e dimensioni perpiste di escavatore, cingoli per caricatori, cingoli per dumper,Tracce ASVe cuscinetti di gomma.Ultimamente avemu aghjustatu una nova linea di pruduzzione per piste di motoneve è piste di robot.À traversu lacrime è sudore, felice di vede chì cresce.

Aspittemu l'uppurtunità di guadagnà a vostra attività è una relazione longa è durabile.

 


Tempu di Postu: Dec-14-2022