Piste di gomma di alta qualità

Pista di gommahè un tipu impurtante di crawler, hà una forte resistenza à l'usura, resistenza à l'impattu è impermeabile, è hè largamente utilizatu in machini agriculi, machini di custruzzione è altri campi.
E piste di gomma, cunnisciute ancu com'è pneumatici di gomma, sò un tipu di prudutti di gomma.I chjassi di gomma sò fatti di materiale metallicu, a superficia di quale hè cupartu da una fina capa di gomma.Durante l'usu, quandu in cuntattu cù a terra, a gomma pò assorbe efficacemente a forza d'impattu purtata da a terra è riduce u so usu.Inoltre, a pista di gomma hà un grande attritu cù a terra, chì facilita u travagliu in ogni cundizione duru.

450 * 71 * 82 Case Caterpillar Ihi Imer Sumitomo Cingoli in gomma, Piste per escavatore 11

Breve introduzione

I binari di gomma sò fatti di gomma è filu, di solitu azzaru, aluminiu è altri metalli.Havi una bona resistenza à l'usura durante l'usu è pò resiste megliu à carichi di scossa è attritu di terra.Inoltre, a parte di a pista di gomma in cuntattu cù a terra hà una certa prestazione impermeabile, chì pò assicurà megliu a so stabilità di travagliu.
A causa di a forte resistenza à l'usura, a resistenza à l'impattu è a resistenza à l'acqua di e piste di gomma, a so vita di travagliu hè longa durante l'usu.Inoltre, e piste di gomma anu ancu certe capacità di assorbimentu di scossa, chì ponu efficacemente riduce l'impattu è l'usura di a terra nantu à a machina è l'equipaggiu.Perchè e piste di gomma anu queste caratteristiche eccellenti, hè ancu largamente usata in machini agriculi, navi è altri campi.Sicondu i dati pertinenti, cuntene più di 70% in u campu di a machina agricula.

Prestazione

A pista di gomma hè un pruduttu resistente à l'usura, à l'acqua, à a pressione è à l'impattu.Hà una bona resistenza à a corrosione è a resistenza à l'oliu.Inoltre, e piste di gomma anu una bona elasticità è flessibilità.Ùn sò micca faciuli di deformà è ponu mantene a pusizione di a macchina bè durante u travagliu, perchè anu un bonu rendimentu di travagliu.
I chjassi di gomma sò fatti di materiali speciali cù una bona resistenza à l'usura è resistenza à l'impattu, è ponu sustene a pressione d'alta forza.In machini agriculi, machini di custruzzione è altri campi, piste di gomma sò largamente usati in una varietà di ambienti operativi diffirenti, ma a so vita di serviziu hè di circa 10-15 anni.Dunque, e piste di gomma anu grandi prospettive di sviluppu è spaziu di mercatu.

I prublemi chì devenu esse attenti à l'acquistu di piste di gomma

1. Per piacè cumprà prudutti cù assicuranza di qualità per assicurà a qualità è a vita di serviziu.
2. Per piacè cumprà prudutti pruduciuti da imprese cù altu livellu tecnicu per assicurà a qualità.
3. Per piacè cumprà u serviziu dopu a vendita di u pruduttu per assicurà chì ùn ci sarà micca prublemi di qualità durante l'usu di u pruduttu.
4. Quandu compra, sceglite un fabricatore cù una grande scala, è fate attente à se u fabricatore hè una impresa specializata in a produzzione di piste di gomma.

 

Una breve introduzione

In 2015, Gator Track hè stata fundata cù l'aiutu di ricchi ingegneri sperimentati.A nostra prima pista hè stata custruita nantu à 8th, March, 2016. Per u tutale custruitu 50 containers in 2016, finu à avà solu 1 pretendenu per 1 pc.

Cum'è una fabbrica nova marca, avemu tutti l'attrezzi novi per a maiò parte di e dimensioni perpiste di escavatore,piste di caricatore, piste di dumper,Tracce ASVe cuscinetti di gomma.Ultimamente avemu aghjustatu una nova linea di pruduzzione per piste di motoneve è piste di robot.À traversu lacrime è sudore, felice di vede chì cresce.

 


Tempu di Postu: Mar-07-2023