Carica assicurata di qualità è quantità

1、 Avemu da esse seriu è rispunsevuli in a stallazione di u cabinet, ùn capisce u locu deve esse puntuale à dumandà chjaru.

2 、 Assicuratevi di avè i materiali necessarii pronti prima di installà l'armadiu.

3 、 Ùn vi scurdate di portà l'arnesi chì avete bisognu à travaglià quandu caricate l'armadiu.

4、In a stallazione di u cabinet, i prublemi scontri ùn ponu esse risolti immediatamente deve esse cumunicatu cù u cliente per risolve prima di u prossimu passu.

PISTA GATOR

Preparazione preliminare

Prima di carricà u cuntinuu, a prima cosa chì avemu da fà hè di andà à preparà i materiali.I materiali preparati sò principarmenti: una lista di carica (numeru di lista di carica, portu di destinazione, pesu), una lista di carica per avè u nome di e merchenzie, quantità è pesu), un documentu di carica per avè u nome di u cliente, u nome di a cumpagnia è l'indirizzu, se l'infurmazione di u cliente ùn hè micca cumpletu, avete ancu bisognu di furnisce una copia di a licenza di l'affari), una fattura di carica (sicondu a situazione attuale per decide s'ellu hè bisognu di prucedure di trasbordamentu di l'esportazione), un containeru di u libru di prezzu (sicondu u situazione attuale per determinà se a necessità di prucedure di trasbordu di l'esportazione).Sti materiali sò i bisogni di u nostru travagliu, senza elli ùn pudemu micca travaglià.Dunque, assicuratevi di avè tutti questi materiali pronti.

1

Preparazione pre-installazione

1、 Prima di a stallazione di l'armarii, deve esse stallatu per pulizziari u locu, se ùn pudete micca pulizziari, allora affettarà u prugressu di a stallazione di l'armarii.Se una volta i materiali ùn sò micca pronti è affettanu u prugressu di a stallazione di l'armarii, allora ritardà u travagliu à u spinu.

2 、 Assicuratevi di portà tutte l'arnesi chì avete bisognu prima di stallà u cabinet, perchè sò tutti necessarii per u travagliu.

Dettagli in u cabinet d'installazione

Durante u prucessu di carica, assicuratevi di caccià l'imballu in modu chì e merchenzie sò disposti bè in i scatuli, chì ponu salvà una grande parte di u tempu.

In u prucessu di carricà u cuntinuu, assicuratevi di fà un inventariu di e merchenzie è verificate a quantità prima di dà à u cliente per passà.Ci hè ancu a necessità di fà una bona offerta à u cliente per chì u cliente ùn pò micca truvà qualcunu quandu hà bisognu.

Effettu finitu

U compitu di carica hè stata assai liscia è a data di consegna di u cliente hè stata avanzata da i nostri sforzi.U cliente era ancu assai cuntentu dopu avè ricivutu a lista di imballaggio chì avemu fattu, è ci hà mandatu una recensione di cinque stelle.

Valutazione generale

In questa transazzione, avemu principiatu a produzzione completa immediatamente dopu avè ricevutu l'ordine, cumpiendu l'ordine cù qualità è quantità, è disposti a merchenzie à a piena capacità durante u periodu di carica per salvà u costu massimu di trasportu per i nostri clienti.Intantu, vulemu ringrazià i nostri clienti per a so fiducia è u sustegnu à a nostra cumpagnia, è rispunderemu à elli cun più entusiasmu è sforzi per sviluppà noi stessi è lascià i nostri clienti cugliera più è megliu prudutti di crawler.

 

Una breve introduzione

In 2015, Gator Track hè stata fundata cù l'aiutu di ricchi ingegneri sperimentati.A nostra prima pista hè stata custruita nantu à 8th, March, 2016. Per u tutale custruitu 50 containers in 2016, finu à avà solu 1 pretendenu per 1 pc.

Cum'è una fabbrica nova marca, avemu tutti l'attrezzi novi per a maiò parte di e dimensioni perpiste di escavatore, piste di caricatore, piste di dumper,Tracce ASVe cuscinetti di gomma.Ultimamente avemu aghjustatu una nova linea di pruduzzione per piste di motoneve è piste di robot.À traversu lacrime è sudore, felice di vede chì cresce.

 


Tempu di Postu: Feb-28-2023