Vantaggi di i trattori cingolati

U trattore Crawler hà una grande forza di trazione, alta efficienza di trazione, bassa pressione specifica di messa a terra, forte adesione, bona qualità di operazione, operazione simplice, mantenimentu convenientu è rendimentu di costu elevatu di l'equipaggiu, sopratuttu adattatu per operazioni di piantazione di carichi pesanti è operazioni in terrazza cum'è terreni agriculi, terreni d'argilla pesante è operazioni di ricuperazione di terreni in zone di muntagna è collinari.

Alta forza di trazione è alta efficienza di trazione

I trattori cingolati anu una aderenza è una trazione più altu ch'è i trattori à roti, è a trazione di i trattori cingolati hè 1,4 ~ 1,8 volte quella di i trattori cingolati per e macchine di u stessu pesu. U trattore cingolatu di 102,9 kW hè statu pruvatu à esse 132,3 kg più liggeru di u trattore 1804. cù 1804 kW, ma a so trazione era 1,3 volte quella di u tractor à roti 1804. In termini di efficienza di trazione, l'efficienza di trazione di trattori à roti hè 55% ~ 65%, è l'efficienza di trazione di trattori crawler hè 70% ~ 80%.In cunfrontu cù i trattori di roti di quattru roti cù u listessu cavallu, l'efficienza di trazione di i trattori crawler hè 10% ~ 20% più altu.In generale, un trattore cingolato 66,15 kW hà a listessa efficienza di trazione cum'è un trattore à roti 73,5 kW.

Alta efficienza di operazione è bona qualità di operazione

A causa di u centru di gravità bassu, un grande coefficient d'aderenza, una bona stabilità, una maneuverabilità di un picculu raghju di rotazione è una forte capacità di arrampicata fora di strada, u trattore crawler hà una megliu adattabilità à operazioni di piantazione pesante è operazioni in terrazza cum'è terreni agriculi, terreni d'argilla pesante. è operazioni di ricuperazione di a terra in i zoni muntagnoli è collinari.
In particulare in i zoni di colline, a pendenza di a terra cultivata hè grande, a resistenza di a terra hè irregolare, quandu si usanu trattori à roti per inclinare l'operazione, a stabilità hè povira, l'incertezza hè grande, a prufundità di travagliu hè irregulare, è a qualità di l'operazione hè bassa. , è l'scelta di tractor crawler in questi spazii ponu migliurà significativamente a qualità di u funziunamentu.

Bassu cunsumu di carburante è altu rendiment di costu

I testi di funziunamentu di u campu anu dimustratu chì i trattori tracciati di u stessu pesu cunsumanu più di 25% di menu carburante cà i trattori à roti.Da u paraguni di prezzu, u prezzu di u trattore C1402 crawler 140 horsepower hè di circa 250.000 yuan, mentri u prezzu di u trattore 180 horsepower 1804 roti cù a stessa capacità di travagliu hè di circa 420.000 yuan.U prezzu di u trattore C1202 crawler hè di circa 200.000 yuan, è u prezzu di u trattore di roti 1604 cù a stessa capacità di travagliu hè di circa 380.000 yuan, quasi duie volte più caru.U rapportu prezzu-prestazioni di trattori à roti è trattori cingolati hè chjaru à un sguardu.

Una breve introduzione

In 2015, Gator Track hè stata fundata cù l'aiutu di ricchi ingegneri sperimentati.A nostra prima pista hè stata custruita nantu à 8th, March, 2016. Per u tutale custruitu 50 containers in 2016, finu à avà solu 1 pretendenu per 1 pc.

Cum'è una fabbrica nova marca, avemu tutti l'attrezzi novi per a maiò parte di e dimensioni perpiste di escavatore, piste di caricatore,piste di dumper, piste ASV èpads di gomma.Ultimamente avemu aghjustatu una nova linea di pruduzzione per piste di motoneve è piste di robot.À traversu lacrime è sudore, felice di vede chì cresce.


Tempu di Postu: 27-Jan-2023