Analisi di a dumanda di u mercatu per i trattori cingolati

Cumminatu cù u statu attuale di u sviluppu di a tecnulugia, a dumanda di u mercatu è a tendenza di u sviluppu di i trattori crawler sò analizati.

Statu quo di u sviluppu di a tecnulugia di tractor crawler

Trattore à oghji metallichi

A tecnulugia di tractor crawler di metallu hè stata largamente usata in i primi tempi di l'emergenza di trattori crawler, cù i cambiamenti in i bisogni di u mercatu.
A tecnulugia hè ancu constantemente tweaked è migliurà.A causa di a bona stabilità di u so funziunamentu di u mutore è l'altu tassu d'utilizazione di l'equipaggiu, hà una larga gamma di applicazioni in i prughjetti di conservazione di l'acqua di i terreni agriculi.In ogni casu, perchè a vitezza di i trattori crawler di metalli hè lenta è u trasferimentu hè inconveniente, a dumanda di u mercatu hè diminuita in l'ultimi anni.

Trattore gommatu

L'apparizione di trattori di gomma cumpensu per a mancanza di trattori di metalli.U mutore di u trattore di pista di gomma pò risponde à i bisogni di u funziunamentu di u trattore, è u so sistema di trasmissione hè un embrague principale umitu, chì usa a tecnulugia di meccatronica per monitorà l'equipaggiu tutale per assicurà a prestazione di tutta a macchina.

Attualmente, i trattori cingolati di gomma sò in una dumanda relativamente grande in u campu agriculu di a Cina.

Analisi di a dumanda di u mercatu per i trattori cingolati

L'efficienza operativa influenza a dumanda

In circustanze nurmali, a capacità operativa annuale di un unicu trattore crawler hè 400 ~ 533 km2, è u massimu pò ghjunghje sin'à 667 km2, u redditu operativu annuale hè assai più altu ch'è i trattori à roti.Allora, trattori crawler in agricultura.
L'usu di a produzzione industriale hè grande.Siccomu i trattori crawler ponu esse usatu per migliurà a produtividade agricula è migliurà l'infrastruttura industriale, a so dumanda di u mercatu hè ancu aumentata significativamente.

I cambiamenti di u produttu afectanu a dumanda

In a prima fase di u sviluppu di trattori crawler Chinese, i prudutti sò principarmenti Dongfanghong 54 tipu, è a pruduzzione più tardi di Dongfanghong 75 tipu ùn era in grande dumanda in u mercatu per via di putenza insufficiente.Prestazione dinamica di u Dongfanghong Type 802Significatively improved, u livellu tecnicu hè più avanzatu, è a dumanda di u mercatu aumenta.Per risponde à i bisogni di a produzzione agricula, l'istituti di ricerca scientifica pertinenti è i produttori di trattori anu aghjustatu è migliuratu continuamente a tecnulugia di tractor crawler.Diversi mudelli novi di trattori anu stimulatu ancu a dumanda di u mercatu per i trattori crawler, sviluppati
E prospettive sò megliu.L'emergenza di trattori crawler di gomma cumpensa i difetti di i prudutti tradiziunali, chì anu una bona dinamica è una grande dumanda di u mercatu.

L'impattu di a dumanda di l'entità di l'affari agriculi

Sicondu statistiche, attualmente, 40 per centu di a terra cultivabile di a Cina hè operata da 2,8 milioni di maestri agriculi di novu tipu, è 200 milioni di campagnoli operanu 60 per centu di i so terreni cultivabili.Cù u sviluppu di e cooperative prufessiunali di machini agriculi è a prumuzione di a gestione di a terra à grande scala, l'agricultura intensiva è efficiente à grande scala richiede più trattori crawler per migliurà a qualità di l'operazioni.
Cù a migliione di u livellu tecnicu, u futuru trattore crawler inevitabbilmente svilupperà in a direzzione di a diversificazione di u putere, a gomma crawler è a diversificazione, è ghjucà un rolu sempre più impurtante in a migliurà a pruduzzioni è a qualità di i culturi.

 

Una breve introduzione

In 2015, Gator Track hè stata fundata cù l'aiutu di ricchi ingegneri sperimentati.A nostra prima pista hè stata custruita nantu à 8th, March, 2016. Per u tutale custruitu 50 containers in 2016, finu à avà solu 1 pretendenu per 1 pc.

Cum'è una fabbrica nova marca, avemu tutti l'attrezzi novi per a maiò parte di e dimensioni perpiste di escavatore, piste di caricatore,piste di dumper, piste ASV èpads di gomma.Ultimamente avemu aghjustatu una nova linea di pruduzzione per piste di motoneve è piste di robot.À traversu lacrime è sudore, felice di vede chì cresce.


Tempu di Postu: Feb-01-2023