L'enorme sistema naziunale di cummerciu esteru hè statu affettatu
In ferraghju, a calata di l'esportazioni cummerciale tutale di a Cina hè diventata più evidente. L'esportazioni cummerciale tutale sò calate di 15,9% annantu à l'annu precedente à 2,04 trilioni di yuan, in calata di 24,9 punti percentuali da u tassu di crescita di 9% in dicembre di l'annu scorsu. Cum'è paese in via di sviluppu, a crescita di u cummerciu esteru di a Cina hè trà e più alte di u mondu, è sottu l'influenza di a crisa epidemica mundiale, a Cina, cum'è fabbrica di u mondu, hà purtatu un impattu senza precedenti nantu à u cummerciu esteru per via di u so enorme sistema cummerciale è di e so filiali.

Barriere cummerciale maliziose per restringe l'impurtazioni
In u cummerciu cù parechji paesi sviluppati, a Cina hà un surplus in u cummerciu di materie prime. Certi paesi sviluppati cù una esclusione maliziosa anu furmulatu una seria di barriere cummerciale intenzionali per evità l'impattu di i so propri mercati da prudutti cinesi simili.
In particulare durante l'epidemia, parechji paesi sviluppati anu ancu prufittatu di sta occasione per fà un grande rumore nantu à u cummerciu verde, spessu limitendu l'impurtazione di merci cinesi cù a retorica d'esse seriamente fora di cuntattu cù l'ambiente, è prufittendu di l'occasione per spremere a quota di mercatu di i prudutti mirati. Mentre u direttore generale di l'OMS Tedros Adhanom Ghebreyesus hà indicatu chì ùn ci hè bisognu di restringe i viaghji è u cummerciu cù a Cina in questu mumentu, parechji guverni, cumpagnie aeree è cumpagnie anu digià impostu restrizioni.
Hè difficiule per l'imprese naziunali di fà fronte à i dubbi di u produttu
Quandu l'epidemia hà colpitu, l'attitudine attesa di u mercatu mundiale era evidente, è l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) hà elevatu u risicu di u novu virus corona à u livellu più altu, è a dumanda esterna hè stata ulteriormente pressata.
In u cummerciu esteru, per via di a mancanza di familiarità cù e regule di u cummerciu internaziunale di parechje imprese di cummerciu naziunale è esternu, è a mancanza di un mecanismu d'emergenza più cumpletu è di misure di risposta, quandu sò interrugati da i prudutti, spessu rendenu difficiule d'evità queste lagnanze di attritu cummerciale, ùn ponu micca fà una difesa efficace di e caratteristiche di qualità è di prutezzione ambientale di i so propri prudutti, u risultatu hè spessu in u cummerciu per pruduce enormi perdite, è ancu dà à più paesi sviluppati chì escludenu materie prime l'uppurtunità di prufittà. Quandu l'epidemia hà colpitu, l'attitudine d'attesa di u mercatu mundiale era evidente, è l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) hà elevatu u risicu di u novu virus di a corona à u più altu livellu, è a dumanda esterna hè stata ulteriormente pressata.
In u cummerciu esteru, per via di a mancanza di familiarità cù e regule di u cummerciu internaziunale di parechje imprese di cummerciu domesticu è esteru, è a mancanza di un mecanismu d'emergenza più cumpletu è di misure di risposta, quandu sò interrugati da i prudutti, spessu rendenu difficiule d'evità queste lagnanze di attritu cummerciale relative, ùn ponu micca fà una difesa efficace di e caratteristiche di qualità è di prutezzione ambientale di i so propri prudutti, u risultatu hè spessu in u cummerciu per pruduce enormi perdite, è ancu dà à più paesi sviluppati chì escludenu materie prime l'uppurtunità di prufittà.
FINE
Ma ùn importa micca u tipu di difficultà chì scuntremu, cuntinueremu à serve i clienti senza tregua, insistendu nantu à i migliori prudutti per furnisce à i clienti a risposta più soddisfacente. Per esempiu,Piste di motoneve, Piste di escavatoreè cusì incingoli di gommasaluti.
Data di publicazione: 17 di nuvembre di u 2022