Vantaghji di e piste di gomma

Piste di gommasò fatti di gomma è ponu esse aduprati sia nantu à e strade generale sia in una larga gamma di spazii.I chjassi di gomma sò fatti di materiale di gomma cum'è u materiale principale è aghjunghje una quantità adatta di metalli è altri materiali.

1. Pesu ligeru è pocu voluminu, faciule da trasportu, installate è magazzinu.

2. Bona prestazione anti-slip, micca fàciule à slip in usu.

3. Bona resistenza à l'usura è a forza di lacrime, pò mantene un bonu rendimentu in diverse cundizioni.

4. Bona resistenza à l'impattu, pò assorbe a carica d'impattu generata quandu u veiculu si move in un certu intervallu.

5. Una bona elasticità è una forte capacità di buffering ponu evitari l'usura è a lacrime nantu à a strada.

PISTA GATOR

Prestazione superiore

I chjassi di gomma sò custituiti da parechji materiali diffirenti, trà i quali i cumuni sò gomma è bande di gomma.I fogli di gomma sò divisi in diversi tipi, cum'è struttura di trè strati, struttura di sei strati è struttura multistrati.Frà elli, i più cumuni sò strutture di trè strati è di cinque strati, chì sò adattati per diverse superfici stradali.

1. Tracks di gomma anu una forza d'impattu più altu chì altri tipi di piste di gomma.

2. Hè megliu forza lacrime.In particulare quandu si scontra cù l'uggetti duri, ùn hè micca faciule di strappà.Ancu certi oggetti chì pareanu assai duru nantu à a superficia ponu esse bè prutetti da a lacrime perchè hà una elasticità più alta è una resistenza di lacrime più forte.

3. A pista di gomma hà una alta elasticità, cusì pò assorbe a carica di l'impattu generata quandu u veiculu si move per riduce l'usura è a lacrime in a strada.

4. Bona prestazione anti-slip, capaci di guidà nantu à diverse superfici stradali.A pista di gomma hà una alta resistenza à l'usura, cusì pò allargà assai a so vita di serviziu.

5. L'elasticità alta è a resistenza di lacrime permettenu à e piste di gomma per assorbe facilmente i carichi d'impattu generati nantu à a strada per prevene danni gravi è distruzzioni à a strada.

6. Cù una bona sigillatura, ùn hè micca fàciule à pruduce gas leakage quandu u veìculu hè corsa.

7. Longa vita di serviziu, una volta investitu pò esse usatu per più di 20 anni.Questu hè unu di i più grandi vantaghji di e piste di gomma!

PISTA GATOR

Longa vita di vita

1. Piste di gommaanu una longa vita di serviziu perchè sò assai resistenti à l'usura è flessibili.Parechji utilizatori trovanu chì a vita di serviziu hè assai più longa di e piste di gomma ordinariu, soprattuttu per via di a longa vita di serviziu.

2. I chjassi di gomma pò esse persunalizatu secondu i bisogni di i clienti è ponu ancu esse fabricati secondu i bisogni di l'utilizatori.Questu hè assai convenientu per l'utilizatori.

3. U pesu ligeru è a piccula dimensione di e piste di gomma facenu fàciule di trasportu, installà è magazzinu, è ponu mantene una bona prestazione in diverse cundizioni.

5. A pista di gomma hà una bona elasticità è una forte capacità di cushioning, chì ponu evitari l'usura è a lacrime nantu à a strada.

6. I chjassi di gomma sò resistenti à a corrosione, resistenti à u calore è anti-aging, cusì ponu mantene una bona prestazione in diverse cundizioni.

PISTA GATOR

Nisun slippage

Upista di gommahè cumpostu di dui cinturini d'acciaio, unu chì copre l'altru, chì sò cunnessi da un pin di ritenzione.Ci hè un groove à l'articulazione di e duie cinture d'acciaio, è quandu e duie cinture d'acciaio si sò strette, si genera una forte forza di attritu.Stu attritu hè menu prubabile di sdrughje quandu cammina è pò assicurà u muvimentu di u veiculu lisu.

Una grande zona di cuntattu trà a pista di gomma è a strada, cù boni proprietà anti-slip.

I chjassi di gomma sò più grossi cà i chjassi di plastica normale, più resistenti à l'usura è più duraturi cà i chjassi d'acciaio.

E piste di gomma anu una capacità di carica megliu, cù una capacità di carica di 20 tunnellate o più.

E piste di gomma anu ancu i seguenti vantaghji.

1. Bona elasticità è capacità di buffering: e piste di gomma ponu assorbe scossa è vibrazioni è riduce i danni à a strada.

2. pò fà i roti fermanu stabile quandu si move è migliurà u funziunamentu di guida di u veiculu.

3. Siccomu a gomma hà un bonu modulu d'elasticità, hè 5 à 10 volte più altu ch'è quellu di l'azzaru.Hà ancu un centru di gravità più bassu postu chì hè assai più liggeru di l'acciaio.

4. U materiale di gomma hà un grande coefficient d'espansione di u voluminu è a cunductività termale, cusì hà un bonu rendimentu di insulazione termale.

PISTA GATOR

Resistenza à a temperatura alta è bassa

1.The piste di gomma pò sustiniri a temperatura ambiente da -20 ℃ à 60 ℃, cù una larga gamma di temperatura di travagliu.

2.A pista di gomma hà una bona resistenza à l'oliu, l'acidu, l'alkali è l'umidità è u calore, è hà ancu una bona prestazione d'insulazione.

4. I chjassi di gomma anu una alta resistenza à l'usura, perch'elli ponu esse riparati è rimpiazzati rapidamente dopu l'usura, per chì u veiculu pò curriri nurmale.

5.A pista di gomma hè resistente à u friddu, pò mantene l'elasticità in bassa temperatura, micca faciule di strappare o rompe.

6.A pista di gomma hà una bona conductività termale è u rendiment d'insulazione, chì hè adattatu per u funziunamentu di l'aria aperta.Per quessa, pò riduce a perdita di calore di u veiculu durante u prucessu di guida.

7. E piste di gomma anu una resistenza chimica eccellente è a corrosione, per quessa pò prevene a corrosione, a ruggine è altre cundizioni corrosive da esse durante l'usu di u veiculu.

PISTA GATOR

Resistente à l'usura è durable

E piste di gomma anu una bona resistenza à l'usura, a resistenza à a lacrime, a resistenza à a corrosione è a resistenza à u calore, una eccellente resistenza à l'oliu, a resistenza chimica è a resistenza à l'anziane, è ponu mantene una bona prestazione di usu in diverse cundizioni.Trà -50 ℃ ~ + 80 ℃, pò mantene una alta forza è durezza, è hà una bona resistenza à l'usura.

In u prucessu di pruduzzione di pista di gomma, avete bisognu di attentu à sceglie a temperatura è l'umidità ghjusta per questu.Se a temperatura hè troppu alta, crack;se l'umidità hè troppu alta, facilmente pruvucarà e piste di gomma per crack.Dunque, e piste di gomma anu da esse secche in modu efficace per pudè esse prudutte in casa.Hè ancu necessariu di assicurà chì l'umidità di e piste di gomma hè bassa, perchè se u cuntenutu di umidità hè troppu altu, pruvucarà a deformazione di e piste di gomma.Inoltre, per assicurà u funziunamentu normale di e piste di gomma, l'attenzione deve esse pagata per evità u travagliu di produzzione in a pioggia è a neve.

PISTA GATOR

Resistente à l'usura, bona prestazione di assorbimentu di scossa

I chjassi di gomma ponu esse guidati direttamente nantu à u cimentu è ponu resiste à l'impattu da a terra, cusì ponu adattà à diverse cundizioni stradali.

I chjassi di gomma sò adattati per tutti i tipi di strade è piste, ma anu alcune limitazioni per a sabbia, l'erba è a terra molle.A vitezza di viaghju in pista hè relativamente bassa, cù una vitezza massima di 15 km / h.Inoltre, per via di a magrezza di e piste di gomma, u veiculu tende à slip à alta velocità.

I binari di gomma sò adattati per l'usu in ambienti secchi, abrasivi è fangosi.E piste di gomma sò fatti di elastomeri o fibri sintetici, ma ponu ancu migliurà u rendiment aghjunghjendu altri materiali.Paragunatu à i platti d'acciaio, a gomma offre una migliore resistenza à l'usura è un megliu ammortizzamentu di vibrazioni.

Siccomu a gomma hà una elasticità eccellente è una alta resistenza à l'usura, i chjassi di gomma ponu sustene più carichi (usate più veloce sottu una carica alta) è restanu senza danni per un periudu di tempu più longu (durata di vita di circa parechji anni).

PISTA GATOR

Ha una bona elasticità è una forte prestazione di cushioning.

I chjassi di gomma anu una elasticità megliu cà l'altri chjassi, cusì i chjassi si romperanu in menu tempu, allargendu cusì a vita di serviziu.

E piste di gomma anu un'eccellente elasticità è proprietà di cushioning è sò carattarizati da.

1. bona elasticità pò assorbe l 'impattu è bona absorption shock.

2. non-corrosive à metalli è pò ièssiri usatu in parechji ambienti.

3. micca facilmente dannatu, cù una bona resistenza à l'usura.

4. Long life span.

A pista di gomma hè un tipu di pista fatta di gomma.Havi una bona elasticità è un rendimentu di cushioning, chì ponu assorbe l'impattu è evità l'usura.À u listessu tempu, hà una bona resistenza à l'usura è a resistenza à a corrosione.

PISTA GATOR

 

 


Tempu di post: 16-mar-2023