Composizione di un chassis di pista di gomma

I tracce di upista di gommai chassis sò guidati da roti attivi è ligami di catene flessibili intornu à e roti motrici, roti di carica, roti di guida è pulegge trasportatori.A pista hè custituita di scarpi di pista è pins di pista, etc. U chassis di pista di gomma hà cundizioni di travagliu duru, deve avè una forza è rigidità abbastanza, è i requisiti di resistenza à l'usura sò boni.A funzione principale di u dispusitivu di tensioning hè di rializà a funzione di tensioning di u chassis di pista di gomma è impedisce chì u cinturione cascà.

Ampiamente utilizatu in machini di custruzzione, trattori è altri veiculi di travagliu di campu, e cundizioni di marchja sò duri, u mecanismu di viaghju hè necessariu d'avè abbastanza forza è rigidità, è hà una bona capacità di viaghju è di guida.A pista hè in cuntattu cù a terra, a rota motrice ùn hè micca in cuntattu cù a terra, quandu u mutore conduce a rota motrice per rotà, a rota motrice sottu à l'azzione di u torque di guida di riduttore, attraversu a meshing trà i denti di l'ingranaggio. a rota motrice è a catena di pista, rotulanu continuamente a pista da a parte posteriore.A parti a terra di u chassis di pista di gomma dà a terra una forza in daretu, è a terra currispundenu dà à a pista una forza di reazione avanti, chì hè a forza motrice chì spinge a macchina in avanti.Quandu a forza motrice hè abbastanza per superà a resistenza di marchjà, u rullu rotola in avanti nantu à a superficia superiore di a pista, in modu chì a macchina viaghja in avanti, è e piste frontali è posteriori di u mecanismu di assemblea di viaghju di crawler di tutta a macchina ponu esse girate. separatamente, cusì chì u so raghju di rotazione hè più chjucu.

Picculu trasportatore cingolatu è Composizione di u chassis di gomma:

Roti motrici: In machini crawler, a maiò parte di elli sò disposti à a parte posteriore.U vantaghju di stu arrangiamentu hè chì pò accurtà a durata di upista di gommaa sezione di trasmissione di u chassis, riduce a perdita di attritu à u pin di a pista per via di a forza motrice, è allargà a vita di serviziu di a pista.

Dispositiu di tensione: A funzione principale di u dispusitivu di tensione hè di rializà a funzione di tensione di u chassis di pista di gomma è impedisce chì u cinturione cascà.A molla di buffer di u dispusitivu di tensione deve avè una certa quantità di pre-pressure, cusì chì a forza di pre-tensione hè generata in a pista, è a molla di tensione per via di l'effettu di rinfurzà di u dispusitivu, à u latu drittu di a guida. rota per fà sempre mantene un certu statu di tensione durante u prucessu di travagliu, cusì chì a guida di a rota di guida di tensione di u chassis di gomma pista.

Piste di gomma: e piste sò guidate da roti attivi è sò catene flessibili chì circundanu e roti di trasmissione, roti di carica, roti di guida è pulegge di trasportatore.A pista hè custituita di scarpi di pista è pins di pista, etc. U chassis di pista di gomma hà cundizioni di travagliu duru, deve avè una forza è rigidità abbastanza, è i requisiti di resistenza à l'usura sò boni.

Molla di buffer: a funzione principale hè di cooperà cù u dispusitivu di tensione per ottene a funzione di tensione elastica di a pista, perchè u rolu di u dispusitivu di tensione hè di ottene u rolu di tensione attraversu a spinta di a primavera à a rota di guida.Per quessa, i surgenti di compressione è stretchi ponu esse selezziunati.

Puleggia di trasportatore: A funzione di a puleggia di trasportatore hè di trascinà a pista è impedisce chì a pista si abbassi troppu grande per riduce a vibrazione è u fenomenu di saltupista di gommachassis in muvimentu.È impedisce a pista di slipping sideways.


Tempu di Postu: Dec-30-2022