L'origine di e piste

Principià

Digià in l'anni 1830, pocu dopu à a nascita di a vittura à vapore, certi anu cuncipitu di dà à e rote di a vittura "cingoli" di legnu è di gomma, affinchì i vagoni à vapore pesanti pudessinu marchjà nantu à terreni morbidi, ma l'effettu iniziale di e piste è di l'usu ùn hè micca bonu, finu à u 1901 quandu Lombard in i Stati Uniti hà sviluppatu un veiculu di trazione per a silvicultura, solu inventendu a prima pista cù un bon effettu praticu. Trè anni dopu, l'ingegnere californianu Holt hà applicatu l'invenzione di Lombard per cuncepisce è custruisce u trattore à vapore "77".

Era u primu trattore cingolatu di u mondu. U 24 di nuvembre di u 1904, u trattore hà subitu i so primi testi è hè statu dopu messu in pruduzzione di massa. In u 1906, a cumpagnia di fabricazione di trattori Holt hà custruitu u primu trattore cingolatu alimentatu da un mutore à combustione interna à benzina di u mondu, chì hà iniziatu a pruduzzione di massa l'annu dopu, hè statu u trattore di più successu di l'epica, è hè diventatu u prototipu di u primu carru armatu di u mondu sviluppatu da i britannichi uni pochi d'anni dopu. In u 1915, i britannichi anu sviluppatu u carru armatu "Little Wanderer" chì hà seguitu i tracci di u trattore americanu "Brock". In u 1916, i carri armati "Schnad" è "Saint-Chamonix" sviluppati da i francesi anu seguitu i tracci di i trattori americani "Holt". I cingolati sò entrati in a storia di i carri armati per quasi 90 anni di primavera è autunno finu à avà, è i cingoli d'oghje, indipendentemente da e so forme strutturali o materiali, trasfurmazioni, ecc., arricchiscenu constantemente u tesoru di i carri armati, è i cingoli si sò sviluppati in carri armati chì ponu resiste à a prova di a guerra.

Custituisce

I cingoli sò corone flessibili azionate da rote attive chì circundanu e rote attive, e rote di carica, e rote di induzione è e pulegge di supportu. I cingoli sò cumposti da pattini è perni di cingoli. I perni di cingoli cunnettanu i cingoli per furmà un ligame di cingoli. E duie estremità di u pattinu sò forate, ingrenendu cù a rota attiva, è ci sò denti induttori in u mezu, chì sò aduprati per raddrizzà u cingolo è impedisce à u cingolo di cascà quandu u serbatoiu hè giratu o ribaltatu, è ci hè una nervatura antiscivolo rinforzata (chjamata mudellu) da u latu di u cuntattu cù u terrenu per migliurà a robustezza di u pattinu è l'adesione di u cingolo à u terrenu.

 

 


Data di publicazione: 8 ottobre 2022